2013年10月14日 星期一

Simplylife - 這價錢 這服務可以到那裏找?

前個星期 (出文有 d 慢 =v=") 又去左食好嘢,今次係一間留意左好耐既一間餐廳 -- Simplylife
呢間同樣有又一城分店,地點的確係幾唔錯。不過遲遲唔去試既原因係因為門口長期有兩三行差唔多五、六十人係到排隊!

今次我地去到,大概係七點左右,已經係排緊第三行尾第四行頭,我地排左差唔多一個鐘先有位。。
好,入到去係一個環境、氣氛都幾好既地方,首先係有情調地調暗既環境燈,餐廳裏面都唔算太迫,枱上面有一杯小蠟燭。
餐廳裏面仲有個幾大既開放式廚房,所以應該都唔洗點擔心衛生既問題。而且廚房既通風系統做得非常好,靜之如又唔會令到室內有油煙。如果你話呢個係 gimmick 既,其實我都幾 buy :P

餐包

幾特別,係用一個小木板上既。

主菜

Pizza
到處望左一下隔離枱係食緊咩,見到唔少人都有點 pizza。
嗯,而我地點既呢個講賣相雖然有少少平淡,無好多既巴馬火腿 (Parma Ham) 係上面,而且都唔見專賣 pizza 既店果 d 滿滿既芝士或者係蕃茄醬,但味道相當唔錯,唔會特別濃,而上面既黃菌完完全全帶起左個味。
黃菌薯仔黑松露薄餅 (Chanterelle with Potato and Black Truffle Pizza)
肉眼扒
雖然呢度唔係 "扒房",但都叫左塊扒食下。
五成熟,食落都幾軟,而上面個塊綠色既係加左迷失香既牛油,一小口扒再加上一小塊既牛油,唔錯。
不過少少敗北位係呢塊可能烤得有 d 焦,有時會有d 燒焦味。。
香烤美國肉眼扒 (10oz) + 迷迭香牛油汁

黑鱈魚
點之前我一直以為賣相會有 d 似龍利柳。。
塊魚差唔多入口即溶,但其實本來係無咩味既,所以味道主要係黎自面頭既果個醬。
個醬係有好重既咸味,如果要揾樣類似既味,我會話有 d 似豆豉醬。
口感同味道都唔錯。
燒黑鱈魚 + 黑水欖鯷魚醬

貪玩地點左支紅酒 =v=

對紅酒係幾乎零知識,揀佢大概係出於貪玩比較多 XD
第一口,好酸。。
要 breath? 好,等左一陣。。
第二口,都仲幾酸。。
真係唔識飲紅酒 XD
意大利紅酒

飯後甜品 - "Banana Pie"

實際係一個 Chocolate Cream Pie,面頭既脆脆幾好味,甜甜既朱古力味。
而 banana 其實係得批底舖左一層,食落會有d 口感,亦作為朱古力以外既另一種甜味。
如果鍾意朱古力既你、你同你可能會鍾意 :P
"Banana Pie"
服務
呢間服務真係一流,其一係侍應上菜會留意我地枱面既狀況,會等到枱面有空位先上下一碟,唔會夾硬放上枱。
其二係侍應會睇住我地隻杯,見我地隻杯差唔多無既時候,會幫我地斟酒 =v=
呢個價錢,呢個服務質素真係去邊到揾 =v= ?

總結:

呢間餐廳我係超級推薦大家去試下。除左佢 d cakes 好味 (之前買過呢間既 cakes),主菜既級數一 d 都唔執輸。
而且環境幾舒服,侍應既服務又好,真係咁好邊度揾?

不過如果大家決定左黎食之後,又唔想你心愛既另一半等太耐,最好都係超碼早一個鐘黎排隊會比較好,因為呢度係無得訂位既 =v="